Princess 01.182238.01.001 Digitale Airfryer 4L - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.182238.01.001 Digitale Airfryer 4L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

c*********@g******** 17-08-2023

Mooi design en gemakkelijk in gebruik

Het is een mooie airfryer met een heel strak design. Voor een 2 persoonshuishouden is hij groot genoeg, maar voor een gezin zou ik een grotere willen hebben. Patat wordt uiteindelijk wel knapperig, maar het is wel echt even uitvogelen hoe. Verder nog wat kleine gerechtjes geprobeerd en dit was zeker een aanrader.

• Makkelijk

Minpunten

• Misschien voor een gezin te klein

Shade van Oostveen 17-08-2023

Makkelijk in gebruik

Het product is compact en makkelijk ingebruik. Eten en snacks worden knapperig en het heeft een duidelijk menu. Ook de bijgeleverde handleiding is goed te begrijpen en de bediening is daardoor ook erg simpel. De inhoud is zeker groot genoeg voor een twee persoons huishouden. Ook het schoonmaken gaat gemakkelijk even een doekje erdoor of afspoelen en hij is weer schoon. Duidelijke piep toon te horen zodra je eten klaar is. Zeker een aanrader

Pluspunten

• Compact
  • Duidelijk menu

DTimmerman 14-08-2023

Fijne airfryer voor klein huishouden

Ik heb de Princess Digital Airfryer (4L) gedurende enige tijd mogen testen. De airfryer beschikt over een mandje met daarin een losse plaat. Deze plaat kan op twee hoogte niveaus geplaatst worden. De airfryer kan worden gebruikt volgens een vast programma per categorie, of zelf worden ingesteld op tijd en temperatuur. Wij vonden de airfryer heel fijn voor het bereiden van eten voor twee personen. Er passen twee à drie broodjes/burgers of voor 2 personen friet/aardappelen in. De airfryer beschikt over voldoende vermogen.

Nadeel aan de airfryer is dat je de niveau plaat niet goed kunt verplaatsen als je eerst iets hoog en daarna laag of andersom wil bereiden. Deze is dan te heet om te verplaatsen.

• Vermogen

Minpunten

• Klein

Mvdbeek 13-08-2023

Fijne mooi afgewerkte airfryer

De afgelopen paar weken heb ik deze airfryer mogen testen.
Deze is mij zeer goed bevallen. Hieronder mijn motivatie

- Gebruiksgemak:
Het apparaat is voorzien van een aantal presets /bakprogramma's. Hierdoor is het makkelijk met een druk de juiste baktijd/tempratuur in te stellen. Natuurlijk kan je eenvoudig van deze afwijken door de tijd en het aantal graden anders af te stellen. Voor de rest zijn alle opties aangegeven met door een duidelijk herkenbaar symbool.

- Het resultaat:
Ik heb van alles geprobeerd. Denk aan friet, snacks, afbakbroodjes en zelfs het koken van een ei. De resultaten waren stuk voor stuk prima. De snacks lekker knapperig en het ei precies goed. Grappig om te zien hoeveel recepten en tips er op het internet te vinden zijn.

- Design:
De 'pan' ziet er strak uit. Doordat er geen knoppen op zitten, maar alleen tiptoetsen ziet het er niet alleen goed uit. Maar is is ie ook makkelijk afneembaar met een doekje.

- Overig:
Ik heb de variant met de 4 liter bak getest. Voor 2 personen is dit voldoende maar voor een gezin is dit wel net te klein.
Er zit ook een grillrooster bij. Dit is zeker een toevoeging. De rauwe hamburgers kwamen er perfect gebakken uit. Dit rooster kan je op 2 verschillende hoogtes instellen voor de ideale luchtstroom.
De handleiding is wel iets te beknopt. Maar met enig logisch nadenken (en vriend google) is er zeker goed uit te komen.

Al met al is het een fijn toestel die de gewenste resultaten oplevert. Daarom zou ik deze zeker aanraden.

• Eenvoudig te reinigen
  • Grillplaat
  • Werkt eenvoudig

Minpunten

• Handleiding

Tomasso 13-08-2023

Eenvoudig maar goed

Een eenvoudige Airfryer die in de basis doet wat hij moet doen. Gerechten worden snel warm en het apparaat is eenvoudig te bedienen. Het apparaat lijkt meerdere programma's te hebben, maar door een ontbrekende handleiding heb ik die niet gebruikt. Het apparaat is voornamelijk van plastic gemaakt, waardoor het een relatief licht apparaat is dat eenvoudig verplaatst kan worden, handig als je een kleine keuken hebt.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Licht

Minpunten

• Geen handleiding

Manonv 11-08-2023

Testen airfryer

Ik ben in de gelegenheid gesteld om dit product te mogen testen. Als eerste heb ik zoete aardappelen gemaakt. Deze zouden knapperig moeten worden volgens het recept, maar dat was niet het geval. Ze waren wel heerlijk! Daarnaast heb ik ovenfriet, mini-loempia’s en andere snacks getest. Deze waren allemaal perfect. En als laatste heb ik kippenvleugels klaargemaakt in de airfryer, deze waren heerlijk!

Pluspunten

• Snelle bereiding
  • Makkelijk te gebruiken

Nick2605 08-08-2023

Goed en makkelijk te gebruiken

De airfryer mocht ik testen voor review.nl. Hij is makkelijk, want je kunt kiezen hoe je wilt koken voordat je begint. Met een knopje zet je de tijd goed. Dan wordt je eten warm en knapperig. De airfryer 4L is klein en mooi, en groot genoeg voor een klein gezin. Als je hem niet gebruikt, kun je hem klein opbergen. Het mandje kan in de vaatwasser, dus schoonmaken is simpel. Kortom, voor een klein gezin van 2 à 3 personen is deze airfryer handig. Als je een groter gezin hebt, kun je beter naar de 6L- of 8L-modellen kijken.

Pluspunten

• makkelijk te gebruiken
  • Lekker eten
  • Makkelijk opbergen

Minpunten

• Klein voor grote gezinnen

l********@g******** 01-08-2023

Mooie design

De airfryer ziet er heel strak uit. Een mooi uiterlijk is ook belangrijk. Wij zijn twee persoons huishouding en het formaat is groot genoeg voor ons. Wij hebben shoarma, friet en snacks voorbereid. Ze komen mooi krokant uit de mand. De uitneembare mand is makkelijk schoon te maken met een sopje. Je ruikt nauwelijks stank en het eten is zo klaar. De gerechten kunnen haast niet mislukken. Het apparaat is makkelijk te bedienen. Je kan je eigen tijd en temperatuur instellen op een display.

Pluspunten

• mooi
  • neemt weinig ruimte in beslag
  • weinig stank

DBV 31-07-2023

Klein, maar fijn!

Een fijne airfyer. Ik bak hier mijn afbakbroodjes in. Super krokant van buiten maar zacht van binnen. Het lukt me niet om ze zo lekker te maken in de oven. Ook andere recepten gaan super goed! Plus ik hoef niet de hele oven schoon te maken. Het dashboard met de verschillende standen werken ook heel fijn. Zo hoef ik zelf niet na te denken over of ik de instellingen wel goed heb staan. Het is een compact model wat makkelijk op mijn aanrecht past en zeker niet in de weg staat. Op deze manier kan ik er ook makkelijk bij. Maar dat gaat ten koste natuurlijk van de grootte van de mand. Deze is soms wat klein voor een volledige maaltijd van 2 personen. Dus dan eten wij er nog iets kleins van een salade langs bijvoorbeeld. Je moet de mand wat hard aandrukken, maar ik doe nogal voorzichtig. Al met al verder een echte aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Goed dashboard
  • Lekkere gerechten
  • Snel warm

Minpunten

• Kleine mand
  • Hardhandige mandbediening